piątek, 8 maja 2015

Simple Look



Najpierw usłyszałam warkot silnika. Następnie odgłos zamykanych drzwi auta. Pukanie. Kto to może być? Przecież nikogo nie zapraszałam... Otworzyłam drzwi i bardzo się zdziwiłam (dodam,że miałam na sobie piżamę w kratkę, zero makijażu i potargane włosy). Przed domem stał wysoki mężczyzna ( na oko 35 lat), miał brązowe włosy, piwne oczy, a na ustach błąkał mu się uśmiech. Był naprawdę wysoki, wyższy ode mnie o co najmniej trzydzieści centymetrów. Wysunął ręce w moją stronę i patrząc mi głęboko w oczy szepnął niskim głosem: "Przesyłka dla Pani". 

Tak oto właśnie dotarły do mnie moje nowe conversy.
Stało się to dokładnie wczoraj. Na początek postanowiłam stworzyć jedną z najprostszych stylizacji, której (raczej) nie da się zepsuć. Połączenie ramoneski z jeansami i kultowymi trampkami Converse  jest wszystkim znane. Strój idealny na co dzień. Wygodnie i prosto, bez zbędnych dodatków - tak jak lubię.










ramoneska h&m
t-shirt h&m
jeansy zara
trampki converse
okulary h&m


8 komentarzy:

  1. Jeszcze mogło być zdjęcie okularów z bliska ale stylka jest porządna i fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam początek zbyt szybko i wywnioskowałam, że to facet był w piżamie w kratkę, potargany i bez makijażu. Po solidnym WTF?! (chociaż wszystko jest możliwe, może miałby być to opis spotkania z lokalnym psychopatą) przeczytałam jeszcze raz. Trochę mi ulżyło ;)
    Bardzo dobrze piszesz, to aby na pewno Twój pierwszy blog? Stylizacja też ładna, uwielbiam conversy, ale krótkie - w długich mam wrażenie, że moje stopy wyglądają jak kajaki
    Obserwuję :)
    http://urszulawil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mój pierwszy blog. Jednak od kilku lat piszę opowiadania :)
      Hmm, mężczyzna w piżamie, potargani i bez makijażu stojący... nieźle! :D
      Dziekuję za miłe słowa, chętnie poczytam Twojego bloga :)

      Usuń
  3. Wszystko jest stylowe i piękne, ale może inne buciki?

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ramoneska i klasyczne trampki, to idealne połączenie. Jest bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie świetna stylizacja i zapraszam do siebie
    http://olineypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń